Samgoesbonaire

23 september 2018 - Alkmaar, Nederland

Beste allemaal

Het zit er al een aantal maanden aan te komen maar aankomende donderdag ga ik dan echt vertrekken voor mijn avontuur naar Bonaire. Ik heb enorm veel zin om daar op de dialyse te gaan werken, naar Papiamentu les te gaan, de cultuur te leren kennen, te gaan duiken( mijn duikbrevet al in Nederland al gehaald) en deel te nemen aan de activiteiten die Bonaire biedt. Ik hoop dat het allemaal past in 3 maanden, met ook nog een baan ernaast.😄

Om iedereen gedag te zeggen had ik vanmiddag een borrel georganiseerd, wat ben ik enorm verwend door iedereen en verrast door iedereen die gedag kwam zeggen. Ik ben onder de indruk, hartverwarmend.

Hierbij is de video boodschap van de “scheetjes” wel het ultieme kado, wat ontzettend gaaf. Zeker even het bijgevoegde filmpje kijken.😊

Bonaire ik heb er zin in.

Liefs Samantha

1. Angele:
    23 september 2018
    Lieve Samantha,

Vanuit Frankrijk wensen wij jou ontzettend veel plezier met deze uitdagende onderming. Supergoed van je!

Leuk idee om een blog bij te houden. We gaan je op de voet volgen.

Liefs
    Fam Jonker
  2. Samantha:
    23 september 2018
    Dank je wel. Liefs Samanths
  3. Annemieke:
    26 september 2018
    Lieve vriendin,

Een hele goede reis toegewenst!
    Heel veel (werk) plezier op Bonaire.
    Kus van mij
  4. Nicole:
    28 september 2018
    Lieve vriendin, hoop dat je veilig op Bonaire bent gearriveerd!
    Kus van ons allemaal!
  5. Marjoke:
    29 september 2018
    Hoi Samantha, geniet van jouw mooie avontuur en je weet het, we komen de intervisie op Bonaire volgen.😍veel plezier. Groetjes van Marjoke