Bon Pasku🎅🏼🎄

26 december 2018 - Kralendijk, Caribisch Nederland

Ik hoop dat jullie ook lekker genieten van de Kerstdagen⭐️.

Ik heb gehoord dat ze hier speciale cactus kerstmutsjes verkopen, op Bonaire zijn er dan ook heel veel cactussen versierd met een kerstmuts. We hebben ook nog 2 kerstmarkten meegepikt, gezellig en bijzonder met die warmte, ook gewoon warme chocomel en gluhwijn te krijgen.🌟 Op de kerstmarkt was ook een ouderenparade, hele Kas di Kuido( verpleeghuis) intern in ziekenhuis opgetuigd in Kerstsfeer, versierde wagen met de kerstman en natuurlijk muziek. Ouderen in rolstoel of in de tuk tuk, bijzonder om te zien.

De Kerstman op Bonaire blijkt de Kerstman van de Cococola reclame te zijn, ja die bekende die elk jaar met Kerst op tv is, toch leuk🎅🏼.

Ook op Bonaire worden er Kerstpakketten voor de minder bedeelde mensen hier geregeld, dat is mooi om te zien.

Zondagavond een Kerst Cospel kerkdienst bezocht, nog nooit een dominee zo zien swingen en zingen in de kerk, was heel bijzonder. Groot vidioscherm met korte preek, wel in Papiaments dus beetje lastig. Mensen zaten ook niet stil, er werd flink gedanst, als je wilde staan ging je staan en als je wat wilde roepen deed je het gewoon. Dansers en allerlei zangers, super bijzonder.

Geniet nog even van de Kerst, liefs van een zonnig Bonaire🤩

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerda de jong:
    26 december 2018
    Weer een mooi verhaal geniet er nog lekker van en een fijn uiteinde en een gezond nieuwjaar.
  2. Angele:
    27 december 2018
    Bijzondere combinatie van bekende en meer exotische gebruiken. Mooi toeval dat je precies ook deze feestdagen daar meemaakt. En... nog steeds in goed gezelschap. Blijf genieten....
  3. Trudy Lutgerink-de Jong:
    28 december 2018
    Geniet jij ook nog zolang het duurt met die heerlijke zon en kleurrijke mensen! Lieve groeten uit een dik bewolkt Nederland.
    Trudy😍
  4. Es:
    28 december 2018
    Lieverd wat mooi om mee te maken 🌲
    Hier alles goed. Angela wil Googy houden 🤣🤣🤣 dus als Goofy bij het halen er niet is, ik ben onschuldig 🤣🤣🤣🤣
    Om het echt te laten lijken wil mijn meissie dat ik Googy als vemist op fb zet met fpto🤣🤣🤣🤣🤣lief bedacht 🤣🤣🤣🤣 maar dat doe ik .......
    Dikke Kus 😘😘😘 van ons en Lebbers van jullie🐾🐶👅 en mijn meiden 🐾🐶👅🐾🐶👅
  5. Evita:
    28 december 2018
    Wat een leuke beleving kerst op Bonaire!! En bij jou is dus de echte kerstman!! 😉
    Geniet van alles! Gaaf die kerkdienst.. swi gen en zingen!
    Veel liefs 💋